Φίλες και φίλοι


Το μπλογκ αυτό είναι προσωπικό ημερολόγιο.
Δεν καταγράφω πότε έφαγα πότε ξύπνησα κλπ, αλλά τις σκέψεις και τους προβληματισμούς μου κατά την περίοδο που χτίζω ένα ιστιοπλοϊκό σκάφος, για οικουμενική χρήση, δηλαδή είναι προσβάσιμο σε όλους, άσχετα φυσικής ικανότητας.

Έτσι, οι άνθρωποι με κινητικές αναπηρίες θα μπορούν ισότιμα και με ασφάλεια να ταξιδεύουν με ιστιοπλοϊκό σκάφος, να συμμετέχουν σε αγώνες ιστιοπλοΐας, να κάνουν διακοπές, να κολυμπάνε σε όμορφες παραλίες και ερημικούς κόλπους, να επισκέπτονται τα νησιά και να απολαμβάνουν τις ομορφιές της θάλασσας.

Στην ιδέα αυτή είχα συνεταίρους που ήδη κουράστηκαν και την "έκαναν" με ελαφρά πηδηματάκια, αλλά και άλλους που ακόμα με στηρίζουν. Η στήριξη είναι και οικονομικής φύσης, εργασία, αλλά και ανοχή στον χρόνο που αφιερώνω σε αυτόν τον σκοπό.

Περισσότερο απ όλους θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, που με ανέχεται και συμμετέχει στα όνειρα μου.

Υπάρχουν πολλά προσωπικά στοιχεία, τα οποία δεν έχουν άμεση σχέση με τον πιο πάνω σκοπό, αλλά συμπληρώνουν τις σκέψεις και τις δραστηριότητες μου σε σχέση με την ιστιοπλοΐα και την θάλασσα, καθώς και με τον κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού γενικότερα.

Κάποτε, ένας Ταϋλανδός που γνώρισα στην Παραολυμπιάδα του 2004, μου είπε πως θα περάσω φάσεις μεγάλης απογοήτευσης, θα κουραστώ, θα απελπιστώ, αλλά να μην σταματήσω τον αγώνα που ξεκίνησα... Είχε δίκιο. Ελπίζω να μην φτάσω στο σημείο τα πιο πάνω συναισθήματα που ήδη έχω νοιώσει, να με σταματήσουν.

Thursday, July 10, 2008

Να πως κλέβουν οι μεσίτες αφορολόγητα!!!

Σε συνέχεια από τα προηγούμενα, η SUN YACHTING μου κατέβαλε στον λογαριασμό μου το ποσό 1500 ευρώ.



O Ιταλός πελάτης έχει πληρώσει 2700 ευρώ.

Εγώ τιμολόγησα (αναγκαστικά) 2700 σύμφωνα με το ναυλοσύμφωνο, εκ των οποίων τα 116,26 ευρώ ΦΠΑ.



Ο Έλληνας μεσίτης έχει κρατήσει προμήθεια 624,75 ευρώ, και ο ξένος μεσίτης 675,00 ευρώ με το ΦΠΑ.



Άσχετα με το ότι η προμήθειες και των 2 είναι εκτός κάθε λογικής και ουδέποτε συμφώνησα για τέτοιες προμήθειες, και πάνω απ όλα προφορικά μου είχαν παρουσιάσει εντελώς διαφορετική την προμήθεια για εντελώς διαφορετικό σύνολο του ναύλου ( μου είχαν πει ότι ήταν 2000 ευρώ και η προμήθεια και του Έλληνα και του ξένου 500,00, δηλαδή 25% συνολικά)...



...αυτό όμως που τελικά παρατηρώ, είναι πως το τιμολόγιο του μεσίτη της Ιταλίας, δεν αφορά εμένα, αλλά τον Έλληνα μεσίτη!!!

Δηλαδή, ενώ εισπράττει 525 ευρώ καθαρό κέρδος, με το τιμολόγιο του ξένου πράκτορα εμφανίζει ζημία 47 ευρώ!!! (με τον συμψηφισμό)



Δηλαδή, δεν φτάνει που εξαπάτησαν εμένα (με την παραπάνω-μη συμφωνηθείσα προμήθεια /εκτός κάθε λογικής και συναλλακτικών ηθών της αγοράς), κλέβουν και την Εφορία, γιατί αντί να φορολογηθούν για το κέρδος τους, θα αποφορολογήσουν την ζημιά που προκύπτει.



Έτσι κλέβουν την Εφορία οι κύριοι και οι κυρίες που εισπράττουν υπερπρομήθειες...

Ο ΕΟΤ και οι φορολογικές αρχές, τι γνώμη έχουν για τα παραπάνω?

Εμείς σαν σωματείο (ΣΙΤΕΣΑΠ), έχουμε κάποιο λόγο? Θα επιτρέπουμε σε αυτήν και σε άλλες (πιθανόν) όμοιες εταιρείες να θησαυρίζουν και να εξαπατούν ανεμπόδιστοι και ατιμώρητα (και αφορολόγητα)?



Αντώνης Μάγγος

No comments: