...εάν όντως αξίζει τον κόπο να συνεχίσω να συμμετέχω στο clipper, round of the world 09/10.
Από τις 2 εβδομάδες της συμμετοχής μου στο training, είναι φανερό ότι οι άνθρωποι είναι ανοργάνωτοι, αρπακολατζήδες, ψιλολαμόγια, και κυρίως επικίνδυνοι!!!
Μια εταιρεία που στέλνει ανθρώπους να εκπαιδευτούν πάνω σε προφανώς ασυντήρητα σκάφη, η επταήμερη εκπαίδευση είναι στην πραγματικότητα 6 μέρες αφού ξεκινάει την Κυριακή το απόγευμα στις 6 και τελειώνει το απόγευμα του Σαββάτου, και στην δικιά μου περίπτωση τουλάχιστον, λόγω τεχνικών προβλημάτων εξ αιτίας της πλημμελούς συντήρησης, χάθηκαν πάρα πολλές ώρες στην αναμονή των τεχνικών για τις επισκευές, καθώς επίσης και στην περικοπή του εκπαιδευτικού προγράμματος, λόγω αδυναμίας επισκευής τεχνικών προβλημάτων.
Σε προηγούμενο ποστ μου έγραψα με ημερολογιακή σειρά, τα προβλήματα που προέκυψαν και διαπίστωσα. Κάποιοι που δεν διστάζουν να στείλουν τους ανθρώπους να εκπαιδευτούν με τέτοια κακο-συντηρημένα σκάφη που παρουσίαζαν συνεχή προβλήματα, δεν διστάζουν να τους δώσουν να φάνε αλλαντικά, τυριά και φρέσκο κοτόπουλο που δεν έχουν συντηρηθεί σύμφωνα με κανέναν κανόνα υγιεινής, δεν διστάζουν να κάνουν ψεύτικα τεστ γνώσεων για να φανεί ότι οι εκπαιδευθέντες μάθανε όλα όσα έπρεπε, αναρωτιέμαι εάν αξίζουν να τους εμπιστευτείς την ζωή σου και την σωματική σου ακεραιότητα σε ένα ταξίδι στους ωκεανούς!!!
Εκτός από τα χρήματα για το training και την συμμετοχή στο ταξίδι, η εταιρεία αυτή κερδίζει για τα λογότυπα και την χορηγία του κάθε ένα από τα 10 σκάφη που συμμετέχουν στον αγώνα, τουλάχιστον 750 χιλιάδες λίρες Αγγλίας. Τα συνολικά τους έσοδα ανά χρόνο, ξεπερνάνε κατά πολύ τα 5 εκατομμύρια λίρες. Τα χρήματα είναι πολλά, και δεν καταλαβαίνω πως μια εταιρεία τέτοιου μεγέθους, αντιμετωπίζει με τέτοια προχειρότητα τους πελάτες της.
Μετά την συμπλήρωση και του part A και του Β, δεν έκανα ποτέ το μέρος της εκπαίδευσης που αφορούσε την αγκυροβολία, χάθηκαν και τις 2 εβδομάδες-εξαήμερα η νυχτερινή εκπαίδευση που έπρεπε να έχω λάβει, καθώς και πολλές ώρες από την εκπαίδευση κατά την διάρκεια της ημέρας.
Το επόμενο στάδιο της εκπαίδευσης (part C) θα γίνει τον Ιούνιο. Ήδη έχω πληρώσει περισσότερες από 3 χιλ λίρες, και μέχρι τον Ιούνιο, θα έχω πληρώσει άλλες 4 χιλιάδες, και θα έχω εξοφλήσει όλο το ποσό για την συμμετοχή μου στον αγώνα.
Τον Ιούνιο, θα γνωρίσουμε τον σκίππερ και το σκάφος που θα ταξιδέψουμε στον αγώνα... Εάν τότε διαπιστώσω παρόμοια προχειρότητα, παρόμοια έλλειψη συντήρησης κλπ, τι μπορώ να κάνω? Θα έχω ήδη εξοφλήσει, και θα πρέπει να μπω σε μια μακροχρόνια και δαπανηρή δικαστική διένεξη μαζί τους, για να πάρω πίσω τα χρήματα μου, και με αβέβαιο αποτέλεσμα.
Από την στιγμή που έχει κλονιστεί η εμπιστοσύνη μου στην εταιρεία αυτή, με όσα έχω ήδη διαπιστώσει, θεωρώ ότι το πιο λογικό, είναι να σταματήσω να τους πληρώνω, να απαιτήσω την επιστροφή των χρημάτων που έχω ήδη πληρώσει γιατί η εκπαίδευση ήταν κατώτερη της προσδοκίας μου, και τα σκάφη τους σε κακή κατάσταση.
Εσείς, θα ταξιδεύατε σε κάποιον ωκεανό με την εταιρεία αυτή? Όποιος έχει κάποια ιδέα, κάποια πρόταση, ας μου στείλει email: antonismangos@gmail.com
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment