Φίλες και φίλοι


Το μπλογκ αυτό είναι προσωπικό ημερολόγιο.
Δεν καταγράφω πότε έφαγα πότε ξύπνησα κλπ, αλλά τις σκέψεις και τους προβληματισμούς μου κατά την περίοδο που χτίζω ένα ιστιοπλοϊκό σκάφος, για οικουμενική χρήση, δηλαδή είναι προσβάσιμο σε όλους, άσχετα φυσικής ικανότητας.

Έτσι, οι άνθρωποι με κινητικές αναπηρίες θα μπορούν ισότιμα και με ασφάλεια να ταξιδεύουν με ιστιοπλοϊκό σκάφος, να συμμετέχουν σε αγώνες ιστιοπλοΐας, να κάνουν διακοπές, να κολυμπάνε σε όμορφες παραλίες και ερημικούς κόλπους, να επισκέπτονται τα νησιά και να απολαμβάνουν τις ομορφιές της θάλασσας.

Στην ιδέα αυτή είχα συνεταίρους που ήδη κουράστηκαν και την "έκαναν" με ελαφρά πηδηματάκια, αλλά και άλλους που ακόμα με στηρίζουν. Η στήριξη είναι και οικονομικής φύσης, εργασία, αλλά και ανοχή στον χρόνο που αφιερώνω σε αυτόν τον σκοπό.

Περισσότερο απ όλους θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, που με ανέχεται και συμμετέχει στα όνειρα μου.

Υπάρχουν πολλά προσωπικά στοιχεία, τα οποία δεν έχουν άμεση σχέση με τον πιο πάνω σκοπό, αλλά συμπληρώνουν τις σκέψεις και τις δραστηριότητες μου σε σχέση με την ιστιοπλοΐα και την θάλασσα, καθώς και με τον κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού γενικότερα.

Κάποτε, ένας Ταϋλανδός που γνώρισα στην Παραολυμπιάδα του 2004, μου είπε πως θα περάσω φάσεις μεγάλης απογοήτευσης, θα κουραστώ, θα απελπιστώ, αλλά να μην σταματήσω τον αγώνα που ξεκίνησα... Είχε δίκιο. Ελπίζω να μην φτάσω στο σημείο τα πιο πάνω συναισθήματα που ήδη έχω νοιώσει, να με σταματήσουν.

Wednesday, February 9, 2011

Λεφτά υπάρχουν!

Θέλω να αποκτήσω έναν στόλο 1.000-2.000 επαγγελματικών τουριστικών ιστιοπλοϊκών σκαφών, και σκέφτομαι να ακολουθήσω το πρότυπο των έργων οδοποιίας και των διοδίων.

Όσοι ζουν στην χώρα μας  θα πρέπει να μου δώσουν ετησίως από 5 ευρουλάκια ο καθένας. Οι ξένοι επισκέπτες και οι τουρίστες, θα μου δίνουν 5 ευρώ κάθε φορά που έρχονται στην χώρα μας.

Έτσι θα μαζέψω το κεφάλαιο για να αγοράσω τα σκάφη που θέλω. Και για να μην θεωρηθώ λαμόγιο, για όσο κεφάλαιο  δημιουργηθεί, θα βάλω εγώ τα τριπλάσια χρήματα σαν κεφάλαιο ίδιας συμμετοχής, που φυσικά θα το μαζέψω από δάνεια! Εάν δεν με χρηματοδοτήσουν οι Τράπεζες, θα φταίει η κυβέρνηση γι αυτό και η οικονομική κρίση στην οποία περιέπεσε η χώρα μας εξ αιτίας των κυβερνήσεων, οπότε θα πρέπει να με αποζημιώσει το κράτος για την ζημιά που θα πάθω.

Δεδομένου ότι χάρη στην εταιρεία μου θα αναπτυχθεί ο κλάδος του θαλάσσιου τουρισμού, θα μεγαλώσει το ΑΕΠ, θα δημιουργηθούν πολλές νέες θέσεις εργασίας και θα βρίσκουν οι ξένοι υπηρεσίες και σέρβις που σήμερα είναι σε πιο υποανάπτυκτη κατάσταση σε σχέση με αυτό που θα δημιουργήσω εγώ, δεδομένου επίσης ότι η ιστιοπλοΐα είναι οικολογικός και εναλλακτικός τρόπος μετακίνησης, τα σκάφη χρησιμοποιούν αιολική ενέργεια για να κινηθούν, δεν ρυπαίνουν κλπ, θα περίμενα και κάποια κρατική επιχορήγηση για ένα μέρος της δαπάνης, αλλά επειδή εγώ είμαι χουβαρντάς, δεν θα επιμείνω σε αυτό.

Αφού αγοραστούν τα σκάφη, θα πρέπει να χτίσω και τις ανάλογες μαρίνες που θα τα φιλοξενήσουν, οπότε το επόμενο επιχειρηματικό μου πλάνο, αφού παραγγείλω το σκάφος, είναι ένα επόμενο παρόμοιο πλάνο χρηματοδότησης, για την κατασκευή μαρινών.

Λεφτά υπάρχουν. Στις τσέπες σας. Από 5 ευρουλάκια ο κάθε κάτοικος της χώρας, είναι 50-60 εκατομμύρια για αρχή. Ξέρετε τι θα κάνω εγώ γι αυτόν τον τόπο με 60 εκατομμύρια για αρχή? Μετά από τους τουρίστες, κλπ θα μεγαλουργήσω!!! Σεντ Τροπέ θα την κάνω την Ελλάδα ολόκληρη.

Παρακαλώ όσους διαβάσουν το σχέδιο μου, να αρχίσουν άμεσα να μου δίνουν το πεντάευρο τους, γιατί θα τους θεωρήσω αντικοινωνικούς κοπρίτες που στρέφονται κατά του κράτους και την προόδου της χώρας.

Αντώνης Μάγγος.
Προσοχή: Τον νου σας ρεμάλια, εσείς βρείτε δικές σας ιδέες, αυτή είναι δικιά μου!!!
Εσείς ανοίξτε τυροπιτάδικο...

No comments: