Φίλες και φίλοι


Το μπλογκ αυτό είναι προσωπικό ημερολόγιο.
Δεν καταγράφω πότε έφαγα πότε ξύπνησα κλπ, αλλά τις σκέψεις και τους προβληματισμούς μου κατά την περίοδο που χτίζω ένα ιστιοπλοϊκό σκάφος, για οικουμενική χρήση, δηλαδή είναι προσβάσιμο σε όλους, άσχετα φυσικής ικανότητας.

Έτσι, οι άνθρωποι με κινητικές αναπηρίες θα μπορούν ισότιμα και με ασφάλεια να ταξιδεύουν με ιστιοπλοϊκό σκάφος, να συμμετέχουν σε αγώνες ιστιοπλοΐας, να κάνουν διακοπές, να κολυμπάνε σε όμορφες παραλίες και ερημικούς κόλπους, να επισκέπτονται τα νησιά και να απολαμβάνουν τις ομορφιές της θάλασσας.

Στην ιδέα αυτή είχα συνεταίρους που ήδη κουράστηκαν και την "έκαναν" με ελαφρά πηδηματάκια, αλλά και άλλους που ακόμα με στηρίζουν. Η στήριξη είναι και οικονομικής φύσης, εργασία, αλλά και ανοχή στον χρόνο που αφιερώνω σε αυτόν τον σκοπό.

Περισσότερο απ όλους θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, που με ανέχεται και συμμετέχει στα όνειρα μου.

Υπάρχουν πολλά προσωπικά στοιχεία, τα οποία δεν έχουν άμεση σχέση με τον πιο πάνω σκοπό, αλλά συμπληρώνουν τις σκέψεις και τις δραστηριότητες μου σε σχέση με την ιστιοπλοΐα και την θάλασσα, καθώς και με τον κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού γενικότερα.

Κάποτε, ένας Ταϋλανδός που γνώρισα στην Παραολυμπιάδα του 2004, μου είπε πως θα περάσω φάσεις μεγάλης απογοήτευσης, θα κουραστώ, θα απελπιστώ, αλλά να μην σταματήσω τον αγώνα που ξεκίνησα... Είχε δίκιο. Ελπίζω να μην φτάσω στο σημείο τα πιο πάνω συναισθήματα που ήδη έχω νοιώσει, να με σταματήσουν.

Tuesday, April 13, 2010

Αλήτες-Ρουφιάνοι-Δημοσιογράφοι

Αν και αποφεύγω να δω ειδήσεις, είμαι αναγκασμένος να παρακολουθώ την συστηματική παραπλάνηση, και τα ψέματα που πασάρουν στον κόσμο οι σε διατεταγμένη υπηρεσία υπάλληλοι των καναλαρχών-εργολάβων δημοσίων έργων και όχι μόνο, διότι ο απόηχος των ψεμάτων τους επηρεάζουν την ζωή όλων μας.

Μετά την κατατρομοκράτηση του κόσμου με την ληστεία των «οικονομικών μέτρων» που μοναδικό στόχο έχουν την πτώχευση του κόσμου και όχι την μη χρεοκοπία του ήδη χρεοκοπημένου κράτους, ήταν φυσικό και επόμενο πως θα έπρεπε να βρεθεί ένα νέο θέμα που θα κρατήσει σε ύπνωση τον κόσμο. Αφού δεν έγινε σεισμός, λιμός ή καταποντισμός, ανακάλυψαν την εξάρθρωση τρομοκρατικής οργάνωσης και την σύλληψη τρομοκρατών.

Δεν γνωρίζω, και δεν με αφορά για να είμαι ειλικρινής, εάν ο Μαζιώτης και η παρέα του ήταν ή δεν ήταν τρομοκράτες. Για να πω την μαύρη αλήθεια, και να ήταν τρομοκράτες, εμένα δεν με τρόμαζαν.

Εμένα με τρομοκρατούν οι δημοσιογράφοι, τα ΜΜΕ γενικότερα, με τρομοκρατούν οι μεσάζοντες που αγοράζουν ένα τελάρο πορτοκάλια για δέκα δεκαπέντε λεπτά του ευρώ, και εμείς τα πληρώνουμε ένα ενάμιση ευρώ το κιλό, με τρομάζουν οι κάθε λογής τσάτσοι και νταβατζήδες που μας ρουφάνε το αίμα και το μέλλον των παιδιών μας, με τρομάζει που αυτήν την στιγμή μιλάει στην τηλεόραση ο παπάς αδελφός του Μαζιώτη στην τηλεόραση και τον βομβαρδίζουν με ερωτήσεις για την προσωπικότητα του συλληφθέντος, αλλά ουδέποτε ζήτησαν δηλώσεις από τους συγγενείς του Χριστοφοράκου ή των πολιτικών που μας κατακλέψανε, μας κατακλέβουνε, και θα μας κατακλέβουνε για πάντα, με τρομάζει που είδα παντού την φάτσα και τα πλήρη στοιχεία του Μαζιώτη, τους συγγενείς του και το σπίτι του, κλπ ενώ προστατεύουν τους κλέφτες, τους βιαστές, τους παιδεραστές, τους εμπόρους ναρκωτικών κλπ.

Βγάλανε από το ψυγείο έναν γνωστό στις αρχές αντιεξουσιαστή, έναν εκ πεποιθήσεως ανένταχτο στην βρωμερή κοινωνία μας, που εάν είχε την δράση που τον κατηγορούν καλώς τον συλλάβανε, αλλά δεν βλέπω ποτέ να συλλαμβάνονται όλοι αυτοί που κατάντησαν την κοινωνία μας τέτοια χαβούζα που κάνει κάποιους Μαζιώτηδες να έχουν αποκλίνουσες συμπεριφορές.

Τα έχω πει και τα έχω γράψει αρκετές φορές στην ζωή μου, θεωρώ τον εαυτό μου συνένοχο, ένα γρανάζι στην μηχανή της διεφθαρμένης κοινωνίας μας, και θαυμάζω κάθε έναν από αυτούς που έχουν αποκλίνουσα συμπεριφορά, παρόλο που διαφωνώ με κάθε βίαιη συμπεριφορά από όπου κι αν προέρχεται.

Δυστυχώς εμείς δεν έχουμε την τύχη των Πολωνών, ίσως χρειαζόμαστε και λίγη παραπάνω, ώστε να μπουν σε ένα αιρμπας και οι 300 που μας κυβερνάνε και να κάνει κάποιο τραγικό λάθος ο πιλότος και να τους κάψει όλους ζωντανούς.

Με κατατρομοκρατεί η απάθεια και η αδιαφορία του κόσμου, η ανεκτικότητα μας σε κάθε τι, η μη αντίδραση του κόσμου ότι κι αν συμβαίνει. Τουλάχιστον κάποιοι Μαζιώτηδες επέλεξαν τον δρόμο της αντίδρασης, έστω και με λάθος τρόπο. Η λάθος αντίδραση, είναι αντίδραση. Η απάθεια μας, είναι αυτό που λύνει τα χέρια σε όσους μας εκμεταλλεύονται, σε κάθε επίπεδο.

No comments: