Φίλες και φίλοι


Το μπλογκ αυτό είναι προσωπικό ημερολόγιο.
Δεν καταγράφω πότε έφαγα πότε ξύπνησα κλπ, αλλά τις σκέψεις και τους προβληματισμούς μου κατά την περίοδο που χτίζω ένα ιστιοπλοϊκό σκάφος, για οικουμενική χρήση, δηλαδή είναι προσβάσιμο σε όλους, άσχετα φυσικής ικανότητας.

Έτσι, οι άνθρωποι με κινητικές αναπηρίες θα μπορούν ισότιμα και με ασφάλεια να ταξιδεύουν με ιστιοπλοϊκό σκάφος, να συμμετέχουν σε αγώνες ιστιοπλοΐας, να κάνουν διακοπές, να κολυμπάνε σε όμορφες παραλίες και ερημικούς κόλπους, να επισκέπτονται τα νησιά και να απολαμβάνουν τις ομορφιές της θάλασσας.

Στην ιδέα αυτή είχα συνεταίρους που ήδη κουράστηκαν και την "έκαναν" με ελαφρά πηδηματάκια, αλλά και άλλους που ακόμα με στηρίζουν. Η στήριξη είναι και οικονομικής φύσης, εργασία, αλλά και ανοχή στον χρόνο που αφιερώνω σε αυτόν τον σκοπό.

Περισσότερο απ όλους θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, που με ανέχεται και συμμετέχει στα όνειρα μου.

Υπάρχουν πολλά προσωπικά στοιχεία, τα οποία δεν έχουν άμεση σχέση με τον πιο πάνω σκοπό, αλλά συμπληρώνουν τις σκέψεις και τις δραστηριότητες μου σε σχέση με την ιστιοπλοΐα και την θάλασσα, καθώς και με τον κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού γενικότερα.

Κάποτε, ένας Ταϋλανδός που γνώρισα στην Παραολυμπιάδα του 2004, μου είπε πως θα περάσω φάσεις μεγάλης απογοήτευσης, θα κουραστώ, θα απελπιστώ, αλλά να μην σταματήσω τον αγώνα που ξεκίνησα... Είχε δίκιο. Ελπίζω να μην φτάσω στο σημείο τα πιο πάνω συναισθήματα που ήδη έχω νοιώσει, να με σταματήσουν.

Thursday, July 12, 2007

τύχη και ατυχία

θρηνούμε το δάσος της Πάρνηθας, θρηνούμε τους δασοπυροσβέστες στην Κρήτη, θρηνούμε για την σύγκρουση του προαστειακού με την εμπορική αμαξοστοιχία στις τρεις γέφυρες...

Είναι θέμα τύχης ή ατυχίας?
Όταν τσακώνονται οι οδηγοί των λεωφορείων και λένε ότι για κάποιο ατυχημα φταίει η κακή συντήρηση των λεωφορείων, ενώ οι συνητρητές λένε ότι 1 στους 4 οδηγούς λεωφορείου είναι ανίκανοι και απαράδεκτοι για να είναι οδηγοί... τότε καταλήγουμε ότι δεν είναι θέμα τύχης ή ικανότητας, αλλά ένα γενικό χάλι!!!

Δυστυχώς, το χάλι είναι γενικό και πιάνει κάθε πλευρά αυτής της κοινωνίας:
  • Πουλημένοι πολιτικοί που κυβερνάνε χάρη στο μαύρο χρήμα
  • πουλημένοι δημοσιογράφοι, που κονομάνε από το μαύρο χρήμα
  • επίορκοι γιατροί, που συσσωρεύουν μαύρο χρήμα
  • διεφθαρμένοι δημόσιοι υπάλληλοι που χτίζουν πολυκατοικίες με μαύρο χρήμα το οποίο νομιμοποιούν και ελέγχουν μόνοι τους τους εαυτούς τους!
  • ανίκανοι και ανευθυνουπεύθυνοι σε κάθε θέση, σε κάθε πόστο...
Η σαπίλα και η βρώμα έχει ξεχειλίσει, κι εμείς ψάχνουμε για αρωματικά μαντηλάκια για να καταπολεμήσουμε την σήψη...

Είμαι στις κακές μου σήμερα!!!

No comments: