Πριν 2-3 χρόνια, φθάνω στις 5 το πρωί στην Σέριφο, το μελτέμι έχει πέσει στα 4 μποφώρ περίπου...
Το προηγούμενο βράδυ είχα κοιμηθεί 1-2 ώρες, ήμουνα πτώμα, και μετά από μια κουραστική μέρα, ξεκίνησα το απόγευμα από Πόρο για Σέριφο...
Φθάνοντας λοιπόν, έκανα το λάθος να μην πάω κατ ευθείαν στο λιμάνι, αλλά έμεινα αρόδο (για να κοιμηθώ λίγο) σε έναν κολπο νοτιοδυτικά του νησιού, δεν θυμάμαι πως τον λένε...
Κατά τις 10 το πρωί ξύπνησα, και ξεκίνησα για το λιμάνι, αλλά ο άνεμος πλέον χτυπούσε 35-40 μίλια μέσα στο λιμάνι.Δεν είχε θέση σταβέντο, άσε που το λιμανάκι έχει ρηχά και αν γίνει το παραμικρό λάθος, δεν υπάρχει κανένα περιθώριο για να ξεφύγεις, παρόλη την κούραση αποφάσισα να φύγουμε για Σίφνο...
Φθάνοντας στις Καμάρες, είμαι ζόμπι από την κούραση, και μέσα στο λιμάνι γίνεται της κολάσεως, ο αέρας στιφογυρίζει μέσα, και κάθε στιγμή σου έρχεται από άλλη κατεύθυνση...
Με δεδομένη την κούραση που μου επιρρέασε την κρίση, αποφάσισα ότι το πιο σωστό ήταν να μείνω αρόδο και να στριφογυρίζω με ασφάλεια στην μέση του κόλπου. Όποιος ήθελε ας έβγαινε με το φουσκωτό, εγώ δεν κουνούσα από εκεί!!!
Το απόγευμα, ένα ταχύπλοο σηκώνει άγκυρα και φεύγει από το λιμάνι... Υπάρχει ελεύθερη θέση στο λιμάνι!!!!!!!!!!!Βάζω μπρος, σηκώνω την άγκυρα, και εξηγώ στους επιβάτες ότι λόγω αέρα, έχουμε μια πιθανότητα να βάλουμε το σκάφος στην θέση, μπαλόνια στα χέρια για 2 από αυτούς, ο άλλος στην άγκυρα με σαφείς οδηγίες να κοιτάζει συνέχεια εμένα για να ρίξει την άγκυρα την στιγμή που θα του πω χωρίς να χάσει δευτερόλεπτο, και στην συνέχεια να κοιτάζει εμένα αν θα του πω stop ή up...
Ενώ ο αέρας σαρανταρίζει και συνεχίζει να στριφογυρίζει, κάνω τα πάντα σωστά, και μπαίνω δίπλα σε ένα μεγάλο ταχύπλοο, άγγιχτος...
Ο τύπος έχει στο πλάι μια σκάλα για να κατεβαίνουν στο dinghy.
Φώναξα στους "μπαλονάδες" να πάνε από εκεί, και να φροντίσουν με τα μπαλόνια να μην ακουμπήσουμε την σκάλα...
Ενώ απέχω 3-4 μέτρα από τον ντόκο, είμαι μέσα στην θέση, ο τρελός του λιμανιού αρχίζει και μου φωνάζει να φύγω!!!
Η θέση είναι του κυρίου Κοντέλη (φορτν θέλεις?)...
Τον γράφω εκεί που δεν πιάνει μελάνι, και πετάω σκοινι έξω, αλλά κανένας από τους 10 τουλάχιστον τύπους που στέκονται στον ντόκο δεν το πιάνουν για να το δέσουν στην πίντα...
Όλοι μαζί μου φωνάζουν να φύγω, εγώ στέκομαι με φουλ ανάποδα και την άγκυρα καργαρισμένη, και τελικά ο τρελός δένει την πρυμάτσα, αλλά συνεχίζει να φωνάζει να φύγω...
Σε 2 λεπτά σκάει και το λιμεναρχείο...
Ξέρετε, μου λέει ο λιμενικός, η θέση αυτή είναι του κυρίου Κοντέλη, που έχει και το διπλανό σκάφος, μόλις βγήκε εξω με το μικρός του ταχύπλοο για να κάνει το μπάνιο του, και σε λίγο θα ξαναγυρίσει, το μικρό ταχύπλοο το δένει δίπλα στο μεγάλο κότερο, και ανεβοκατεβαίνει με την πλαϊνή σκάλα...
Εγώ δεν κουναω από εδώ, απαντάω, εκτός και αν μου φέρετε κάποιο χαρτί ότι η θέση αυτή του ανήκει!!!
Θα κάνεις ζημιά στην σκάλα του σκάφους του, μου απαντάσει ο λιμενικός...
Κι εσύ τι είσαι εδώ? Φύλακας του σκάφους του Κοντέλη?
Να σου πω, συνεχίζω να του λέω, δεν θα κάνω εγώ ζημιά στην σκάλα του Κοντέλη, η σκάλα θα κάνει ζημιά στο δικό μου σκάφος, και να του πεις να μαζέψει την σκάλα τώρα, γιατί αν πάθω κάποια ζημιά από την σκάλα αυτή, θα σου κάνω μήνυση ότι εξ αιτίας σου έγινε!!!
Αποτέλεσμα?
Από την άλλη μεριά είχα ένα σκάφος του λιμενικού, το οποίο έδενε με ρεμέντζο. Με εντολή του λιμενικού, και με το φουσκωτό του μεγάλου κότερου, πέρασαν ένα πεντένι στο ρεμέντζο του λιμεναρχείου, και έτσι εκτός της άγκυρας απέκτησα και ρεμέντζο, έτσι ώστε να μην υπάρξει πιθανότητα (με το γύρισμα του αέρα) να πιεστεί το σκάφος μου στην πλαϊνή σκάλα του κότερου!!!Κάτσαμε εκεί μιαμιση μέρα, κανένας δεν τόλμησε να μου ξαναμιλήσει... Μάλιστα την άλλη μερα, πιάσαμε την κουβέντα με τον καπετάνιο του Κοντέλη, ο οποίος έλεγξε την σκάλα του, και μου έδωσε συγχαρητήρια γιατί με τόσο δυνατό αέρα έβαλα το σκάφος μου χωρίς να ακουμπήσω καν την σκάλα αυτήν...
Πόσα να τους χώνει ο τύπος για να τρέχει ένα ολόκληρο λιμάνι και το λιμεναρχείο για να τον υπηρετούν?
Σημείωση:Στην πραγματικότητα δεν γνωρίζω ποιανού ήταν το σκάφος, εγώ δεν γνώρισα τον ιδιοκτήτη του, εκείνοι έλεγαν και ξανάλεγαν ότι ήταν του Κοντέλη. Εαν το σκάφος δεν ανήκε σε αυτόν, να με συγχωρέσει ο άνθρωπος που τον αναφέρω, δεν τον γνωρίζω, δεν έχω κανέναν λόγο να ασχοληθώ μαζί του, άλλοι τον ανάφεραν συνέχεια...Έχω κρατήσει φωτογραφίες, το σκάφος είχε ελληνική σημαία-επαγγελματικό!!!
Προφανώς ο ιδιοκτήτης του σκάφους αυτού, επειδή ήθελε να συμπληρώσει το εισόδημα του, το έκανε επαγγελματικό για να κερδίζει από τα ναύλα... Όχι, αποκλείεται να το έκανε για να παίρνει φθηνό πετρέλαιο και για να μην τον πιάσουν τεκμήρια και πόθεν αίσχη, ούτε καν για να μην πληρώσει το ΦΠΑ...
Οι μπίζνες με τα φορντ δεν πάνε καλά, και είπε να επεκταθεί και στον τουρισμό!!!
Άλλωστε δεν είναι ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος...
Βέβαια, ο λιμενικός ήταν πολύ απασχολημένος για να προστατεύσει την θέση του εν λόγω κυρίου, κι έτσι δεν θα βρήκε χρόνο για να ασχοληθεί με τα έγγραφα του σκάφους, με το πόσο νόμιμο είναι να στέκεται εκεί το σκάφος όλο το καλοκαίρι για προσωπική χρήση του ιδιοκτήτη του, τι καύσιμα κατανάλωνε (τράνζιτ ή ελεύθερα) κλπ.
Λεπτομέρειες...
No comments:
Post a Comment