Φίλες και φίλοι


Το μπλογκ αυτό είναι προσωπικό ημερολόγιο.
Δεν καταγράφω πότε έφαγα πότε ξύπνησα κλπ, αλλά τις σκέψεις και τους προβληματισμούς μου κατά την περίοδο που χτίζω ένα ιστιοπλοϊκό σκάφος, για οικουμενική χρήση, δηλαδή είναι προσβάσιμο σε όλους, άσχετα φυσικής ικανότητας.

Έτσι, οι άνθρωποι με κινητικές αναπηρίες θα μπορούν ισότιμα και με ασφάλεια να ταξιδεύουν με ιστιοπλοϊκό σκάφος, να συμμετέχουν σε αγώνες ιστιοπλοΐας, να κάνουν διακοπές, να κολυμπάνε σε όμορφες παραλίες και ερημικούς κόλπους, να επισκέπτονται τα νησιά και να απολαμβάνουν τις ομορφιές της θάλασσας.

Στην ιδέα αυτή είχα συνεταίρους που ήδη κουράστηκαν και την "έκαναν" με ελαφρά πηδηματάκια, αλλά και άλλους που ακόμα με στηρίζουν. Η στήριξη είναι και οικονομικής φύσης, εργασία, αλλά και ανοχή στον χρόνο που αφιερώνω σε αυτόν τον σκοπό.

Περισσότερο απ όλους θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, που με ανέχεται και συμμετέχει στα όνειρα μου.

Υπάρχουν πολλά προσωπικά στοιχεία, τα οποία δεν έχουν άμεση σχέση με τον πιο πάνω σκοπό, αλλά συμπληρώνουν τις σκέψεις και τις δραστηριότητες μου σε σχέση με την ιστιοπλοΐα και την θάλασσα, καθώς και με τον κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού γενικότερα.

Κάποτε, ένας Ταϋλανδός που γνώρισα στην Παραολυμπιάδα του 2004, μου είπε πως θα περάσω φάσεις μεγάλης απογοήτευσης, θα κουραστώ, θα απελπιστώ, αλλά να μην σταματήσω τον αγώνα που ξεκίνησα... Είχε δίκιο. Ελπίζω να μην φτάσω στο σημείο τα πιο πάνω συναισθήματα που ήδη έχω νοιώσει, να με σταματήσουν.

Thursday, February 28, 2008

Εκτός θέματος, τα γεγονότα των τελευταίων ημερών

Είναι πολλά χρόνια τώρα που ξέρω ότι είμαι ηλίθιος, αλλά η συνειδητοποίηση του προβλήματος μου δεν με έχει βοηθήσει να βρω λύσεις για να το ξεπεράσω.
Εκτός και εάν δεν είμαι ηλίθιος, επειδή είμαι αρκετά έξυπνος για να καταλάβω ότι είμαι ηλίθιος... Τουτέστιν, είμαι εξυπνηλίθιος...

Αυτό λοιπόν είναι το πρόβλημα μου. Το πρόβλημα μου επιτείνεται από το γεγονός ότι με κάνουν και οι άλλοι να αισθάνομαι ακόμα πιο ηλίθιος, το καταλαβαίνω όμως, άρα είμαι ακόμα πιο εξυπνηλίθιος από όσο νόμιζα αρχικά...

Έστω ότι είμαι διευθυντής σε κάποια εταιρεία, σε κάποιο υπουργείο, κάπου τέλος πάντων με εξουσία, και μια εξουσιαζόμενη τριανταπεντάχρονη είναι θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης από εμένα, πως καταλήγει το θύμα στην φυλακή και εγώ ο θύτης στο απυρόβλητο, ως θύμα εκβιασμού από το θύμα μου?

Λόγω της παραδοχής της βλακείας μου εξ αρχής, έχω την αίσθηση ότι όταν κάποιος απειλήσει με όπλο την ζωή μου, και εγώ σε αυτοάμυνα τον σπάσω στο ξύλο, θα βρεθώ εγώ στην φυλακή για το κακούργημα του ξυλοδαρμού, και ο υποψήφιος δολοφόνος μου στο νοσοκομείο, σε προστασία από εμένα τον γορίλα.

Η αυτοάμυνα του θύματος της σεξουαλικής παρενόχλησης χαρακτηρίζεται εκβιασμός, το θύμα εκβιάστρια, ο δε θύτης υποστηρίζεται ψυχολογικά για να συνέλθει από τις τύψεις του που τον οδήγησαν στην αυτοκτονία, την αυτοτιμωρία που επέβαλε ο ίδιος στον εαυτό του, για τα εγκλήματα που έκανε... Το ότι ο θύτης είναι ένοχος, το έχει παραδεχτεί μόνος του, με την αυτοτιμωρία που επέβαλε στον εαυτό του. Η προφανής αδυναμία του να αντιμετωπίσει τις ευθύνες των πράξεων του, τον οδήγησε σε αυτή την πράξη διαφυγής.

Εκβιασμός δεν μπορεί να υπάρξει, εάν δεν έχεις κάνει κάτι που να σε κάνει εκβιάσιμο.

Γιατί οι άλλοι δεν το βλέπουν έτσι, και ο μόνος ηλίθιος που το βλέπει έτσι είμαι εγώ? Γιατί βλέπω συνέχεια το άσπρο μαύρο? Γιατί κανένας δημοσιογράφος δεν παρουσιάζει τα γεγονότα έτσι? Τόσο ηλίθιος είμαι τελικά και τα βλέπω όλα ανάποδα??? Γιατί ο κύριος Ζαχόπουλος αναφέρεται ονομαστικά παρά την βέβαιη εγκληματική του ενέργεια της σεξουαλικής παρενόχλησης, ενώ η τριανταπεντάχρονη δεν αναφέρεται ονομαστικά?

Δεν γνωρίζω τον κύριο Καψαμπέλη, δεν γνωρίζω το ηθικό του υπόβαθρο και τις ενέργειες του, αλλά... ας πούμε ότι «χι Καψαμπέλης» είναι συκοφάντης, ένα λαμόγιο που αποφασίζει να με εκβιάσει! Τι μπορεί να πει που να με αναστατώσει τόσο ώστε να μπορέσει να με πιέσει έτσι ώστε να με κάνει ευάλωτο στο να του δώσω πέντε δέκα δεκαπέντε χιλιάδες ευρώ για να μην με ξεφωνίσει?

Είμαι ας πούμε ο «χι Λαζόπουλος», και δεν έχω πάρει ποτέ μια δεκάρα (παράνομα και καταχρηστικά) από το Υπουργείο Πολιτισμού, και ο «χι Καψαμπέλης» γράφει πως τα έχω πάρει, τι έχω να φοβηθώ? Τι θα με οδηγήσει σε πιθανή συναλλαγή μαζί του, τι είναι αυτό που θα με κάνει ευάλωτο στον υποτιθέμενο εκβιασμό του?

Αντιθέτως, όταν ένας δημοσιογράφος, ένας μπλόγκερ, ένας κοινός θνητός, αποκαλύπτει κάποια κομπίνα, όταν κάποιο θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης κάνει καταγγελία για τον θύτη του, με όποια νόμιμα ή παράνομα μέσα έχει αποδείξεις για το γεγονός που συνέβη εις βάρος του, ποιος θα σταματήσει τον θύτη να χώνει στην φυλακή τον «αποκαλυψία» σαν εκβιαστή? Δηλαδή ο «ψι Λαζόπουλος» που τα πήρε από το Υπουργείο Πολιτισμού, αντί να απολογείται, μηνύει για εκβιασμό, και αυτό όλοι οι άλλοι το βρίσκουν φυσιολογικό... Τι να πω!!!

Λόγω της προφανούς βλακείας μου, εγώ το μόνο που συμπεραίνω από τα γεγονότα που μας βομβαρδίζουν τους 2 τελευταίους μήνες, είναι ότι όποιος από τούδε και στο εξής αποκαλύπτει κάτι εις βάρος κάποιου άλλου, στην φυλακή θα καταλήγει το θύμα και όχι ο θύτης...

Τελικά, πόσο ηλίθιος είμαι τελικά?

(δανείζομαι το παράδειγμα του κυρίου Λαζόπουλου, διότι δήλωσε ότι δεν κάνει μηνύσεις, κι ελπίζω ότι θα κρατήσει τον λόγο του σαν άντρας... όλα τάχα, οι μηνύσεις μου λείπανε! Έξυπνο ε?)

Tελικά, ο μόνος λόγος που η Τσέκου είναι στην φυλακή, κατά την γνώμη μου, είναι γιατί εάν ήταν έξω, θα μπορούσε να συναλλαχτεί με τους πάντες προκειμένου να καταθέσει οτιδήποτε στην απολογία της...

Ενώ όντας στην φυλακή, με τους μόνους που μπορεί να συναλλαγεί είναι με αυτούς που θα ανταλλάξουν την ελευθερία της με την κατάλληλη απολογία-κατάθεση.

Το ερώτημα λοιπόν που παραμένει σε εμένα τον ηλίθιο, είναι ποιος εκβιάζει ποιόν και για ποιόν λόγο!!!

Α.Μ.

Ορισμένα σχόλια στο http://press-gr.blogspot.com/ με έκαναν να αισθανθώ ακόμα πιο ηλίθιος για τον τρόπο που σκέφτομαι. Θα προσπαθήσω να ασχοληθώ με όσα κατάλαβα και με προβλημάτισαν, και όχι με όσα μου φαίνονται άσχετα από όσα έγραψα, ίσως λόγω της βλακείας μου δεν μπορώ να αντιληφθώ την σχέση τους.

Κατ αρχάς, ο καθένας μας, ανάλογα το ποιος είναι, σαν θύμα μιας κατάστασης αντιδράει με διαφορετικό τρόπο. Επί πραγματικού, κάποια θύματα σεξουαλικής παρενόχλησης δεν μιλάνε ποτέ αλλά υπόκεινται τις συνέπειες, κάποια υποτάσσονται (ελπίζοντας σε μη συνέπειες από την μη υποταγή), κάποια θύματα αυτοδικούνε, και προφανώς κάποια άλλα συναλλάσσονται, σε κάθε περίπτωση όμως, μπορεί να είναι υπόλογα και να κρίνονται για τις επιλογές τους, αλλά παραμένουν τα θύματα!!! Είναι η τραγικά μικρή μειοψηφία όσοι(ες) καταγγέλουν το έγκλημα, και πρέπει να υποστούν την αντιμήνυση για συκοφάντηση- ψευδορκία κλπ και μετά από Κύριος οίδε πόσα χρόνια θα πρέπει να περάσουν και με ποιο με μαγικό τρόπο θα αποδείκνυε την αλήθεια των καταγγελιών τους...

Δεν δικαιολογώ την πρακτική της κυρίας Τσέκου, αλλά ο εκβιαζόμενος είναι το θύμα της σεξουαλικής παρενόχλησης. Αυτή είναι το θύμα, όχι ο θύτης. Είναι θέμα άλλης συζήτησης η κριτική μας για την ηθική της κυρίας αυτής, δεν είναι η ηθική της κυρίας αυτής το θέμα του κειμένου μου.

Και εάν προσπάθησε να συναλλαχτεί με τον Ζαχόπουλο, δεν έκανε τίποτα άλλο από ότι κάνουν τόσοι άλλοι που τα βρίσκουν χωρίς να φτάσουν σε ακροατήριο. Άλλωστε ο Ζαχόπουλος δεν πήδηξε όταν συνετελέσθη ο υποτιθέμενος εκβιασμός του από την Τσέκου, αλλά όταν αυτή αποκάλυψε (σε δημοσιογράφους, σε πολιτικούς ή ποιος ξέρει τελικά που) το θέμα (άρα είχε πάψει ο όποιος εκβιασμός), τότε φοβήθηκε ο Ζαχόπουλος, άρα... δεν ήταν θέμα αντιτίμου στην Τσέκου το σταμάτημα του θέματος από την περαιτέρω δημοσιοποίηση, αλλά στο χέρι τρίτων.

Άλλους (προφανώς) φοβήθηκε, ο ίδιος γνωρίζει ποιους. Πάντως όχι την Τσέκου. Όσο το επίμαχο dvd ήταν στα χέρια της και υποτίθεται ότι εκβίαζε, δεν πηδούσε ο Ζαχόπουλος...

Εάν η Τσέκου εκβίασε, είναι προφανές ότι ο εκβιασμός της δεν έφερε αποτέλεσμα και έτσι αποκάλυψε το θέμα... Εάν το αποκάλυπτε σε κάποιον εισαγγελέα, προφανώς πίστευε ότι οι καταγγελλόμενοι είχαν την δύναμη να την σταματήσουν την υπόθεση, κι έτσι προτίμησε τους δημοσιογράφους. Ποιος εξ αυτών της υπέδειξε να πάει σε εισαγγελέα? Ποιος εξ αυτών συναλλάχθηκε και εκβίασε με τον άλφα ή τον βήτα τρόπο, ή ποιος εκ των παραληπτών του επίμαχου dvd έκαναν τον εκβιασμό που οδήγησαν τον Ζαχόπουλο να πηδήξει, δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω.

-----------------------

Αναρωτιέται μια φίλη πως γίνεται να θεωρώ θύμα, κάποια που κατέγραφε σε βίντεο την πράξη της σεξουαλικής της παρενόχλησης... Πριν λίγο καιρό, ένας άντρας με ειδικές ανάγκες βιντεοσκόπησε έναν παπά να τον παρενοχλεί... Παίχτηκε σε κάποιες εκπομπές... Ο άντρας αυτός, ποιόν εκβίαζε, και ποιος τον συνέλαβε γι αυτό?