Φίλες και φίλοι


Το μπλογκ αυτό είναι προσωπικό ημερολόγιο.
Δεν καταγράφω πότε έφαγα πότε ξύπνησα κλπ, αλλά τις σκέψεις και τους προβληματισμούς μου κατά την περίοδο που χτίζω ένα ιστιοπλοϊκό σκάφος, για οικουμενική χρήση, δηλαδή είναι προσβάσιμο σε όλους, άσχετα φυσικής ικανότητας.

Έτσι, οι άνθρωποι με κινητικές αναπηρίες θα μπορούν ισότιμα και με ασφάλεια να ταξιδεύουν με ιστιοπλοϊκό σκάφος, να συμμετέχουν σε αγώνες ιστιοπλοΐας, να κάνουν διακοπές, να κολυμπάνε σε όμορφες παραλίες και ερημικούς κόλπους, να επισκέπτονται τα νησιά και να απολαμβάνουν τις ομορφιές της θάλασσας.

Στην ιδέα αυτή είχα συνεταίρους που ήδη κουράστηκαν και την "έκαναν" με ελαφρά πηδηματάκια, αλλά και άλλους που ακόμα με στηρίζουν. Η στήριξη είναι και οικονομικής φύσης, εργασία, αλλά και ανοχή στον χρόνο που αφιερώνω σε αυτόν τον σκοπό.

Περισσότερο απ όλους θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, που με ανέχεται και συμμετέχει στα όνειρα μου.

Υπάρχουν πολλά προσωπικά στοιχεία, τα οποία δεν έχουν άμεση σχέση με τον πιο πάνω σκοπό, αλλά συμπληρώνουν τις σκέψεις και τις δραστηριότητες μου σε σχέση με την ιστιοπλοΐα και την θάλασσα, καθώς και με τον κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού γενικότερα.

Κάποτε, ένας Ταϋλανδός που γνώρισα στην Παραολυμπιάδα του 2004, μου είπε πως θα περάσω φάσεις μεγάλης απογοήτευσης, θα κουραστώ, θα απελπιστώ, αλλά να μην σταματήσω τον αγώνα που ξεκίνησα... Είχε δίκιο. Ελπίζω να μην φτάσω στο σημείο τα πιο πάνω συναισθήματα που ήδη έχω νοιώσει, να με σταματήσουν.

Friday, February 27, 2009

συνάντηση στις 26/2/2009 με τον ΓΓ του ΥΕΝ

Εχθές 26/2/2009 συναντηθήκαμε με τον Γενικό Γραμματέα του ΥΕΝ, και συζητήσαμε ορισμένα προβλήματα του κλάδου.

Συμφωνήσαμε να δρομολογηθούν τα εξής:
• Να συσταθεί επιτροπή για την «επικαιροποίηση» του νόμου 2743/99, και να αντιμετωπιστούν δυσλειτουργίες στην εφαρμογή του νόμου, προθεσμίες, κλπ
• Λόγω της κρίσης, να μειωθούν οι κατά νόμον υποχρεωτικές ημέρες ναύλωσης σε 240, εφόσον συμπεριλαμβάνεται το 2009 στην εξεταζόμενη (προς θεώρηση) πενταετία.
• Να δημιουργηθεί (επιτέλους) ανεξάρτητη διεύθυνση θαλάσσιου τουρισμού, που θα ασχολείται αποκλειστικά με τα θέματα που αφορούν τον κλάδο μας.
• Να επανεξεταστεί το θέμα των GMDS στα παλιά σκάφη.
• Να βρεθεί λύση με το πρόβλημα των χρημάτων που πληρώνουμε στα λιμεναρχεία, και λόγω κατάργησης των ειδικών λογαριασμών μας αναγκάζουν να τρέχουμε στις Εφορίες για ποσά πχ 0,88 ευρώ, με ότι συνεπάγεται αυτό (ταλαιπωρία, κόστος, χρόνος, κλπ)...
• Να τροποποιηθεί ο νόμος περί ΝΕΠΑ εταιρειών, και να αλλάξει η προθεσμία του εξαμήνου που δημιουργεί πολλές επιπλοκές και ταλαιπωρία-γραφειοκρατία, και να γίνει το διάστημα 18 μηνών, που θα έλυνε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε αυτήν την στιγμή.
• Να προχωρήσει η πιστοποίηση των διπλωμάτων ιστιοπλοΐας, των κυβερνητών ιστιοπλοϊκών σκαφών, κλπ.

Δεν νομίζω να ξέχασα κάτι από αυτά που συμφωνήσαμε. Ο γραμματέας μας, κράτησε σημειώσεις, και περιμένω να μου τις στείλει για να ξεκινήσουμε τις ενέργειες.

Το κλίμα ήταν πολύ καλό, καλύτερο απ ότι περίμενα, ο γενικός γραμματέας του ΥΕΝ έδειξε ότι είναι πολύ έξυπνος άνθρωπος, καταλαβαίνει περισσότερα από όσα του λες, και γνωρίζει πως να προτείνει λύσεις και να αντιμετωπίζει τα προβλήματα. Τελικά, δεν είναι τυχαίο, που είναι μακροβιότατος στην θέση του.

Ένα θέμα που μας είχε απασχολήσει στο παρελθόν, και έγινε σαφές (από την συζήτηση με τον Γ.Γ. του ΥΕΝ) ότι πρέπει να μας απασχολήσει πιο πολύ, είναι το να πιέσουμε το ΝΕΕ για τα θέματα του κλάδου μας, διότι αυτοί (υποτίθεται ότι) είναι η φωνή του κλάδου μας προς το ΥΕΝ!!!

Συνάδελφοι, κάθε σκάφος μας πληρώνει 55,00 ευρώ τον χρόνο στο ΝΕΕ, με κάθε νηολόγηση σκάφους πληρώνουμε 95,00 ευρώ σε αυτούς, με κάθε καινούργια εταιρεία που ιδρύουμε πληρώνουμε εισφορές σαν έκτακτα μέλη (μέχρι να αγοράσουμε το πρώτο σκάφος της επιχείρησης), πληρώνουμε για την επωνυμία, για βεβαιώσεις για την Εφορία, κλπ, αλλά ουδέποτε έχουν ζητήσει την άποψη μας για τα προβλήματα του κλάδου, και υποτίθεται ότι μας εκπροσωπούν.

Πρέπει να κινηθούμε και προς αυτήν την κατεύθυνση, για να πιάσουν τόπο τα χρήματα που τους δίνουμε.

Αντώνης Μάγγος, μέλος Δ.Σ.

No comments: