Φίλες και φίλοι


Το μπλογκ αυτό είναι προσωπικό ημερολόγιο.
Δεν καταγράφω πότε έφαγα πότε ξύπνησα κλπ, αλλά τις σκέψεις και τους προβληματισμούς μου κατά την περίοδο που χτίζω ένα ιστιοπλοϊκό σκάφος, για οικουμενική χρήση, δηλαδή είναι προσβάσιμο σε όλους, άσχετα φυσικής ικανότητας.

Έτσι, οι άνθρωποι με κινητικές αναπηρίες θα μπορούν ισότιμα και με ασφάλεια να ταξιδεύουν με ιστιοπλοϊκό σκάφος, να συμμετέχουν σε αγώνες ιστιοπλοΐας, να κάνουν διακοπές, να κολυμπάνε σε όμορφες παραλίες και ερημικούς κόλπους, να επισκέπτονται τα νησιά και να απολαμβάνουν τις ομορφιές της θάλασσας.

Στην ιδέα αυτή είχα συνεταίρους που ήδη κουράστηκαν και την "έκαναν" με ελαφρά πηδηματάκια, αλλά και άλλους που ακόμα με στηρίζουν. Η στήριξη είναι και οικονομικής φύσης, εργασία, αλλά και ανοχή στον χρόνο που αφιερώνω σε αυτόν τον σκοπό.

Περισσότερο απ όλους θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου, που με ανέχεται και συμμετέχει στα όνειρα μου.

Υπάρχουν πολλά προσωπικά στοιχεία, τα οποία δεν έχουν άμεση σχέση με τον πιο πάνω σκοπό, αλλά συμπληρώνουν τις σκέψεις και τις δραστηριότητες μου σε σχέση με την ιστιοπλοΐα και την θάλασσα, καθώς και με τον κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού γενικότερα.

Κάποτε, ένας Ταϋλανδός που γνώρισα στην Παραολυμπιάδα του 2004, μου είπε πως θα περάσω φάσεις μεγάλης απογοήτευσης, θα κουραστώ, θα απελπιστώ, αλλά να μην σταματήσω τον αγώνα που ξεκίνησα... Είχε δίκιο. Ελπίζω να μην φτάσω στο σημείο τα πιο πάνω συναισθήματα που ήδη έχω νοιώσει, να με σταματήσουν.

Saturday, February 21, 2009

η γραφειοκρατία σε όλο της το μεγαλείο!!! ΥΕΝ ΔΘΣ

Νικόλαος Μάζης του Γεωργίου 9 Φεβρουαρίου 2009


Προς κάθε ενδιαφερόμενο-ΣΙΤΕΣΑΠ

Την 26η Ιανουαρίου 2009 αγόρασα το σκάφος ΦΥΓΗ ΝΠ 7590 που μετονομάστηκε σε ΣΕΦΗ VIII.
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης εκμεταλλευόταν το σκάφος σαν επαγγελματικό, σύμφωνα με τον νόμο 2743/99.
Επειδή εγώ δεν είχα πρόθεση να εκμεταλλευτώ το σκάφος σαν επαγγελματικό, κατέβαλλα τον αναλογούντα ΦΠΑ.
Το σκάφος είναι 9,85 μέτρα μήκους, και σαν σκάφος αναψυχής πλέον, πρέπει να εκδοθεί η σχετική άδεια εκτέλεσης πλόων από την αρμόδια Υπηρεσία του λιμεναρχείου Πειραιά.

Το έγγραφο Εθνικότητος και το πιστοποιητικό καταμέτρησης σαν «είδος» σκάφους, αναφέρουν την αρχική χρήση του σκάφους από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες, και χαρακτηρίζουν το σκάφος σαν Επαγγελματικό Τουριστικό.

Γι αυτόν τον λόγο, η αρμόδια υπηρεσία του λιμεναρχείου Πειραιά αρνήθηκε να μου εκδώσει την σχετική άδεια εκτέλεσης πλόων, και ζήτησαν πρώτα να αλλάξουμε τον χαρακτηρισμό στο Έγγραφο Εθνικότητος.

Για να επανεκδοθεί Έγγραφο Εθνικότητος με τον χαρακτηρισμό σαν Ιδιωτικό σκάφος αναψυχής (με κόστος περίπου 160 ευρώ), πρέπει πρώτα να αλλάξει ο χαρακτηρισμός στο πιστοποιητικό καταμέτρησης (με άγνωστο προς το παρόν σε εμένα κόστος), και για να αλλάξει η ΔΕΕΠ τον χαρακτηρισμό αυτόν, ζήτησαν να προσκομίσω την ανάκληση της επαγγελματικής άδειας του προηγούμενου ιδιοκτήτη.

Είχαμε προνοήσει, και είχαμε πάρει σχετική εξουσιοδότηση από τον πωλητή, και εξουσιοδότησα κι εγώ με την σειρά μου τον κύριο Εμμανουήλ Αθανασιάδη για να αναλάβει όλο αυτό το τρέξιμο, διότι όπως καταλαβαίνει κάθε γνωστικός άνθρωπος, δεν μπορώ να τρέχω από Υπηρεσία σε Υπηρεσία και να αφήσω όλες μου τις δουλειές. Όπως λέει κάποιος γνωστός μου από την Άμφισσα, έχουμε πολύ μαλλί να ξάνουμε μέχρι να πάρουμε το πολυπόθητο έγγραφο εκτέλεσης πλόων.

Ο κύριος Αθανασιάδης, την 02 Φεβρουαρίου 2009 με αριθμό πρωτοκόλλου 330, κατέθεσε για λογαριασμό μου σχετική αίτηση στην Υπηρεσία του ΥΕΝ/ΔΘΣ τμήμα Δ (θαλασσίου τουρισμού) (εξουσιοδοτημένος και από εμένα που είμαι κύριος του σκάφους, και του πωλητή στον οποίον ανήκε η επαγγελματική άδεια), και ο αρμόδιος υπάλληλος που παρέλαβε την αίτηση, κύριος Βισκαδούρος, είπε πως αδυνατεί να εκδώσει την σχετική ανάκληση της επαγγελματικής άδειας, παρά μόνο υπό 2 προϋποθέσεις:
• Είτε να περιμένω ένα μήνα, και να λήξει η άδεια αυτεπάγγελτα, και μετά η Υπηρεσία να ενεργήσει τις διαδικασίες ανάκλησης της!!!
• Είτε να κάνω έναρξη (!!!) επιτηδεύματος, να κάνω αίτηση να εκδοθεί επαγγελματική άδεια στο όνομα μου, και μετά να ζητήσω την ανάκληση της άδειας!!!

Ο κύριος Βισκαδούρος μας είπε πως σύμφωνα με τον νόμο 2743/99 δεν δύναται να προβεί πιο σύντομα στην ανάκληση της άδειας. Ο νόμος 2743/99 όντως προβλέπει πως εάν ο νέος ιδιοκτήτης δεν ζητήσει την αντικατάσταση της άδειας, η άδεια ανακαλείται μετά από 30 ημέρες. Πουθενά όμως δεν λέει, ότι εφ όσον ο νέος ιδιοκτήτης δηλώσει την επιθυμία του να μην συνεχίσει την επαγγελματική δραστηριότητα του σκάφους, η Υπηρεσία θα περιμένει 30 ημέρες μέχρι να ενεργήσει αυτεπάγγελτα!!!

Ως προς τον δεύτερο τρόπο που πρότεινε ο κύριος Βισκαδούρος, τι να πω? Είναι δυνατόν να μου προτείνουν να κάνω εικονική έναρξη εργασιών, με ότι συνεπάγεται αυτό σε κόστος και σε χρόνο, για να ενεργήσουν πιο γρήγορα από τον αποχαρακτηρισμό του σκάφους μου από επαγγελματικό?

Όπως καταλαβαίνετε εγώ δεν γνωρίζω τους νόμους, γι αυτό απευθύνθηκα στον κύριο Μάγγο Αντώνη, που ασχολείται με αυτές τις διαδικασίες, και μίλησε εκ μέρους μου με τον κύριο Βισκαδούρο, σήμερα 9/2/2009.

Ο κύριος Βισκαδούρος ενώ αρχικά επέμεινε ότι έτσι προβλέπει ο νόμος, στο τέλος παραδέχτηκε πως ο νόμος δεν λέει τέτοια πράγματα, απλώς η Υπηρεσία τους, αποφάσισε να αντιμετωπίσει έτσι τις παρόμοιες περιπτώσεις.

Ουδέποτε ζήτησαν την γνώμη του αρμόδιου Σωματείου (ΣΙΤΕΣΑΠ) ή την γνωμοδότηση του Ναυτικού Επιμελητηρίου, ούτε υπάρχει κάποια σχετική εγκύκλιος, ούτε έστω κάποια γνωμοδότηση του νομικού συμβούλου του ΥΕΝ. Χωρίς να αναρωτηθούν για τις συνέπειες σε ταλαιπωρία στον πολίτη, σε κόστη, σε καθυστερήσεις κλπ, κατέληξαν σε αυτήν την πρακτική που αναφέρω στην παρούσα επιστολή διαμαρτυρίας.

Αν και είναι ξεκάθαρο, για να γίνει πλήρως κατανοητό, εάν μετά από έναν μήνα ξεκινήσει η διαδικασία αποχαρακτηρισμού, και εν συνεχεία ακολουθήσω όλα τα στάδια της γραφειοκρατίας για την έκδοση της πολυπόθητης άδειας εκτέλεσης πλόων, είναι βέβαιο ότι πολύ δύσκολα θα είμαι σε θέση να κινήσω και να χρησιμοποιήσω καθ οιονδήποτε τρόπο το σκάφος, πριν περάσουν 2 μήνες από την στιγμή της αγοράς.

Με λύπη μου λοιπόν διαπιστώνω πως το τέρας της γραφειοκρατίας αντί να καταπολεμηθεί, έχει γίνει πολύ πιο μεγάλο και δυνατό, και δεν ξέρω με ποιο τρόπο να αντιδράσω.

Ζητώ την βοήθεια του ΣΙΤΕΣΑΠ, καθώς και κάθε άλλου οργάνου ασχολείται με τα επαγγελματικά σκάφη, γιατί εάν ήταν γνωστή εκ των προτέρων όλη αυτή η ταλαιπωρία, δεν θα αγόραζα ποτέ ένα πρώην επαγγελματικό σκάφος. Αυτό θα έχει προφανείς επιπτώσεις σε όλο τον κλάδο σας.

Μετά τιμής




Νικόλαος Μάζης


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΕΝ




ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΙΤΕΣΑΠ σχετικά με την απάντηση του ΥΕΝ

Σήμερα (20-2-2009) στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΛΦΑ, είχανε σαν πρώτη είδηση στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, το θέμα της γραφειοκρατίας, αναφέροντας διάφορα παραδείγματα...

Άκουγα τα διάφορα ρεπορτάζ που είχε ο τηλεοπτικός σταθμός, και κουνούσα πικρά το κεφάλι μου.

Σήμερα παρελήφθη η απάντηση του ΥΕΝ για την καταγγελία του κύριου Μάζη. Ο κύριος Μάζης μου την έφερε προσωπικά στο γραφείο μου, ουσιαστικά αποδεχόμενος την μοίρα του ότι θα πρέπει να περιμένει μέχρι να πάρει τα έγγραφα του.

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής ανακουφίστηκα, διότι ο πελάτης μου πείστηκε πως δεν κάναμε εμείς κάποιο λάθος, αλλά βεβαιώθηκε ότι είναι απλώς θύμα της γραφειοκρατίας.

Σχετικά με την απάντηση του ΥΕΝ, ότι και να σχολιάσω θα είναι λίγο. Επιβεβαιώνουν πλήρως αυτά που εξ αρχής είπα στον πελάτη μου.
Η Υπηρεσία κάνει αυθαίρετη ερμηνεία του νόμου, και την εφαρμόζει αδιαφορώντας για τις συνέπειες που έχει στον νέο ιδιοκτήτη του σκάφους.

Η πρώτη παράγραφος της απάντησης του ΥΕΝ βασίζεται στις παραγράφους 5, 6 και 7 του άρθρου 2 του Ν2743/99. Όμως αυτές οι παράγραφοι αφορούν τον τρόπο που παύει η ισχύς της επαγγελματικής άδειας, εφ όσον ο νέος ιδιοκτήτης (που επιθυμεί την συνέχιση της επαγγελματικής εκμετάλλευσης του σκάφους) δεν ενεργήσει τα δέοντα στον χρόνο που ορίζει ο νόμος. Δεν καταργεί το δικαίωμα του αγοραστή ενός σκάφους, να δηλώσει πριν την παρέλευση του διαστήματος των 30 ημερών την επιθυμία του να μην συνεχίσει να εκμεταλλεύεται το σκάφος σαν επαγγελματικό!!! Πουθενά δεν αναφέρεται πως ο νέος ιδιοκτήτης του σκάφους δεν μπορεί να αιτηθεί την ανάκληση της άδειας νωρίτερα από το διάστημα των 30 ημερών. Οι υπάλληλοι του ΥΕΝ που εφαρμόζουν τον νόμο, άλλα διαβάζουν, και άλλα καταλαβαίνουν...

Στην δεύτερη παράγραφο της απάντησης του ΥΕΝ, προτείνουν ότι ο πωλητής θα έπρεπε να ζητήσει την ανάκληση της άδεια του σκάφους πριν την μεταβίβαση του σκάφους στον αγοραστή, Ως γνωστόν η μεταβίβαση δεν γίνεται με την υπογραφή του συμφωνητικού, αλλά την στιγμή της μεταγραφής της κυριότητας στα Νηολόγια. Φυσικά δεν έχουν κάνει τον κόπο να αναρωτηθούν τι φορολογικές συνέπειες θα είχε μια τέτοια ενέργεια στον πωλητή! Ο πωλητής μεταβιβάζει ένα επαγγελματικό σκάφος, το οποίο ο αγοραστής θέλει να το χρησιμοποιήσει από εδώ και στο εξής σαν ιδιωτικό. Εάν έπρεπε πρώτα να αιτηθεί την ανάκληση της άδειας, αυτό θα είχε σαν αποτέλεσμα την παύση ισχύος της άδειας πριν την αλλαγή της κυριότητος του σκάφους, με συνέπεια αντί να οφείλει να πληρώσει ο αγοραστής τον ΦΠΑ αγοράς του σκάφους, ο ΦΠΑ θα βαρύνει τον πωλητή σαν ΦΠΑ αυτοπαράδοσης με ημερομηνία γέννησης αυτής της υποχρέωσης, την ημέρα της παύσης ισχύος της άδειας.

Επίσης, για το διάστημα των ημερών που θα μεσολαβούσαν μέχρι την οριστική μεταβίβαση του σκάφους, ο πωλητής θα βαρύνεται με τεκμήριο διαβίωσης. Μην νομίζετε ότι η ανάκληση της άδειας σε μια τέτοια περίπτωση θα έβγαινε αυθημερόν!
Βέβαια, με την παντελή άγνοια των συνεπειών αυτών που προτείνουν, καθοδηγούν με την απάντηση τους κάποιον επαγγελματία που θέλει να πουλήσει το σκάφος του σε έναν ιδιώτη, στην καταβολή του ΦΠΑ από αυτόν και όχι από τον αγοραστή, και σε φορολογικές περιπέτειες άδικων τεκμηρίων.

Στην τρίτη και στην τέταρτη παράγραφο της απάντησης του ΥΕΝ, επιβεβαιώνουν με την απάντηση τους ότι ενημέρωσαν προφορικά (και μάλιστα του ζήτησαν να υπογράψει ότι ενημερώθηκε!!!) τον κύριο Αθανασιάδη, συνεργάτη του γραφείου μου, και του υπέδειξαν ότι για να αποφύγουμε την αναμονή των 30 ημερών, θα έπρεπε ο κύριος Μάζης αντί να ζητήσει την παύση της ισχύος της επαγγελματικής άδειας, να ζητήσει πρώτα την αλλαγή των στοιχείων της άδειας στο όνομα του, και μετά να ζητήσει την ανάκληση της.
Για να συμβεί κάτι τέτοιο, θα έπρεπε ο κύριος Μάζης να υποβάλλει εκτός των άλλων δικαιολογητικών, έναρξη εργασιών σαν εκμεταλλευτής τουριστικών σκαφών άνευ πληρώματος!!! Δηλαδή θα έπρεπε να εγγραφεί στο Ναυτικό Επιμελητήριο σαν επιτηδευματίας, στο ΤΕΒΕ, να κάνει επαγγελματική μίσθωση κάποιου επαγγελματικού χώρου σαν έδρα της υποτιθέμενης ατομικής του επιχείρησης, να προσλάβει λογιστή για την θεώρηση βιβλίων και στοιχείων στην ΔΟΥ, και μετά να ζητήσει την αλλαγή των στοιχείων της άδειας...
Σύμφωνα με την υπόδειξη του ΥΕΝ, αφού όλα τα προηγούμενα θα είχαν συμβεί, θα ζητούσε την παύση ισχύος της άδειας, και θα έπρεπε να κάνει την αντίστροφη διαδικασία, ενώ εν τω μεταξύ θα έπρεπε να εξηγήσει στην ΔΟΥ γιατί μέσα σε 5-10 μέρες έκανε διακοπή.
Καταλαβαίνετε όλοι την ταλαιπωρία, το κόστος, αλλά και τον χρόνο που θα απαιτούσε μία τέτοια «παράλογη» διαδικασία. Οι 30 ημέρες αναμονής φαντάζουν σαν πταίσμα μπροστά σε όλα αυτά!!!
Αλλά όπως είπα σε προηγούμενο σχόλιο, οι υπάλληλοι του ΥΕΝ δεν αναλογίζονται τις συνέπειες των πράξεων τους και ελαφρά τη καρδία προτείνουν «λύσεις», αντί να κάνουν το προφανές:
Ο νέος ιδιοκτήτης ενός σκάφους που ήταν επαγγελματικό από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, δια αιτήσεως του δηλώνει ότι δεν επιθυμεί να συνεχίσει την άδεια του προηγούμενου, και αιτείται την ανάκληση της και ικανοποιείται το αίτημα του άμεσα κι όχι να ξεκινάει η διαδικασία ένα μήνα αργότερα!!! Αυτό κάναμε εμείς, αλλά αντιμετωπίσαμε όλα αυτά που περιγράφουμε πιο πάνω.

Απορώ πως ενώ έγραψε ο κύριος Μάζης μια ολόκληρη καταγγελία, απασχολήθηκε το ΥΕΝ για να απαντήσει, απασχολούμαι τώρα για να εξηγήσω με λεπτομέρειες τα παράλογα, και παρ' όλα αυτά, κάποιοι δεν βλέπουν το προφανές!!!

Η Πέμπτη παράγραφος, αναφέρεται στην εξουσιοδότηση που πήραμε από τον πωλητή, ένα μήνα περίπου πριν γίνει η μεταβίβαση του σκάφους, λόγω της επικείμενης μεταβίβασης. Έχω ήδη εξηγήσει γιατί δεν ήταν δυνατόν να ζητήσει ο πωλητής την ανάκληση πριν ολοκληρωθεί η μεταβίβαση. Ζητήσαμε από αυτόν να μας κάνει κάποια σχετική εξουσιοδότηση, εγκαίρως, ώστε εάν χρειαζόταν, να την έχουμε και να μην τον κυνηγάμε κατόπιν της μεταβίβασης. Είναι προφανές από όσα εξηγώ πιο πάνω, γιατί δεν την χρησιμοποιήσαμε πριν την μεταβίβαση της κυριότητας στον νέο ιδιοκτήτη.

Όπως πολύ εύστοχα σχολίασε ο κύριος Μάζης στην καταγγελία του, είχαμε πολύ μαλλί να ξάνουμε. Ο Πλοίαρχος ΛΣ Χονδρονάσιος Αθ. που υπέγραψε την απάντηση του ΥΕΝ, πιθανολογώ πως δεν αντιλαμβάνεται ότι προΐσταται μιας Υπηρεσίας που οι υπάλληλοι της πληρώνονται από τον Ελληνικό λαό για να εξυπηρετούν τους συναλλασσόμενους, και όχι να τους ταλαιπωρούν άνευ λόγου και αιτίας. Ίσως δεν αντιλαμβάνονται τον ρόλο τους, δεν μπορώ να εξηγήσω την απάντηση που έστειλαν, η οποία ουσιαστικά επιβεβαιώνει πλήρως την καταγγελία, και δεν λύνει κανένα πρόβλημα, αλλά ζητάει να περιμένουμε μοιρολατρικά τον χρόνο να περάσει, για να ξεκινήσει η αυτεπάγγελτη ανάκληση της άδειας του σκάφους του κυρίου Μάζη και του κάθε κυρίου Μάζη. Άλλωστε, εάν ακολουθούσαμε τις υποδείξεις τους, και κάναμε εν τέλει μια έναρξη επιτηδεύματος προκειμένου να αιτηθεί ο κύριος Μάζης την αλλαγή των στοιχείων της άδειας στο όνομα του και μετά να αιτηθεί την ανάκληση της, εκτός του κόστους και της ταλαιπωρίας, θα περνούσε ο χρόνος έτσι κι αλλιώς.

Αφού ο κύριος Μάζης επέλεξε να καταγγείλει το γεγονός στον ΣΙΤΕΣΑΠ, ο οποίος μεσολάβησε στην καταγγελία του, κοινοποιώ τα σχόλια μου στο σωματείο σας, επί της απαντήσεως του ΥΕΝ, κατόπιν παράκλησης και επιθυμίας του κυρίου Μάζη, και εσείς θα κρίνετε εαν θα συνεχίσετε τις πιέσεις στο ΥΕΝ για να αλλάξει αυτή η αντιμετώπιση σε ανάλογες περιπτώσεις. Για να είμαι ειλικρινής, ο κύριος Μάζης είχε πρόθεση να κάνει μήνυση και να ζητάει αποζημίωση από κάθε υπεύθυνο, γιατί ενώ έχει νομίμως την πλήρη κυριότητα την νομή και την κατοχή ενός σκάφους, αυτός αδυνατεί να το χρησιμοποιήσει, διότι η γραφειοκρατία τον εμποδίζει. Τον συμβούλευσα να μην το κάνει, διότι δεν θεωρώ ότι οι υπάλληλοι του ΥΕΝ από πρόθεση κάνουν κακή (κατά την γνώμη μου) ερμηνεία και εφαρμογή του νόμου, απλώς είναι χαρακτηριστικοί Έλληνες Δημόσιοι υπάλληλοι που αδυνατούν να σκεφτούν διαφορετικά. Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία για την εντιμότητα των υπαλλήλων της υπηρεσίας αυτής του ΥΕΝ, ούτε νομίζω ότι από πρόθεση ταλαιπωρούν τον κόσμο. Αντιθέτως, μετά από συζητήσεις μαζί τους, πιστεύω ότι νομίζουν ότι ερμηνεύουν σωστά τον νόμο, αλλά είμαι βέβαιος ότι τελικά χάνουν την ουσία του νόμου, και διαφωνώ μαζί τους με τον τρόπο που τον εφαρμόζουν.

Προτείνω λοιπόν με την σειρά μου, από τον ΣΙΤΕΣΑΠ να επιμείνει στο θέμα, να ζητήσει από την υπηρεσία του ΥΕΝ που ασχολείται με αυτά τα θέματα να ενημερωθεί και να μην συμβουλεύει τους πολίτες να κάνουν λάθος ενέργειες που θα τους βάλουν σε γραφειοκρατικές περιπέτειες, καθώς επίσης σε επόμενη παρόμοια περίπτωση να αλλάξουν τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τέτοιες περιπτώσεις, διότι πραγματικά, εάν σε έναν υποψήφιο αγοραστή ενός σκάφους μας γίνει γνωστό προκαταβολικά η ταλαιπωρία και ο χρόνος που θα απαιτηθεί για να μπορέσει να χρησιμοποιήσει το σκάφος που θα του πουλήσουμε, θα φύγει τρέχοντας...

Είναι δύσκολοι οι καιροί, η αγορά έχει κρίση, τα ναύλα δεν πάνε καλά, οι τιμές των μεταχειρισμένων σκαφών έχουν πιάσει πάτο, το 99% όσων εκμεταλλεύονται σκάφη χάνουν χρήματα αντί να κερδίζουν, και θα είναι κρίμα να χαθούν υποψήφιοι αγοραστές εξ αιτίας μακροχρόνιων γραφειοκρατικών διαδικασιών.

Μετά τιμής

Αντώνης Μάγγος

No comments: