Οι γόπες από τα τσιγάρα, όσες δεν επικάθονται στον βυθό περιμένοντας την Δευτέρα παρουσία, καταλήγουν στο στομάχι των ψαριών (κάποια εξ αυτών πνίγονται, έχουν βρεθεί σφηνωμένες γόπες στα βράγχια τους), οι πλαστικές σακούλες το ίδιο (περιμένουν με τις γόπες την Δευτέρα παρουσία), τα λύματα (από τα σκάφη αλλά και τις παραθαλάσσιες ταβέρνες και όχι μόνο) στα λιμάνια και τους κόλπους, δημιουργούν μια λάσπη που επικάθεται στον βυθό και "πνίγει" την βλάστηση και υποβαθμίζει το περιβάλλον, τα άκαυστα πετρέλαια και τα καυσαέρια καταλήγουν επίσης στην θάλασσα, κλπ.
Εχθές, μιλούσα με έναν επιθεωρητή μεγάλου οργανισμού, και αναφέρθηκα στο θέμα, και μου είπε πως δεν υπάρχει ο παραμικρός έλεγχος στα καυσαέρια, στους ρύπους στις μηχανές των σκαφών και των κότερων (υπό μορφή ΚΤΕΟ, κάρτας καυσαερίων κλπ), ενώ τα περισσότερα σκάφη έχουν ξένες σημαίες, και δεν περνάνε ούτε την πιο απλή επιθεώρηση από τις Ελληνικές αρχές ή από τις αρχές τις χώρας τους!!! Ο καθένας πράττει κατά συνείδηση, και η συνείδηση είναι δυστυχώς κάτι που απουσιάζει από αυτήν την χώρα.
Τα λιμεναρχεία θα έπρεπε τουλάχιστον να ζητάνε από κάποιον πιστοποιημένο οργανισμό κάποιο πιστοποιητικό αξιοπλοΐας, αλλά... αυτό δεν υφίσταται στην πράξη.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment